Heisann.
Tusen takk for alle kommentarene fra dere,veldig koselig at så mange legger igjen spor etter seg :)
I dag har jeg et bryllupskort å vise .
Ikke helt i de farger jeg pleier å bruke,men kjekkt med noe nytt også.
Papirene er litt mer rustrød enn det som kommer frem på bildet.
Papirene er fra Kaisercraft og motivet er fra Lilly of the Walley (riktig skrevet eller ? )
Rammen er fra Spellbinders, hjertene er fra QK og tekst fra Kort og Godt.
Har pyntet med perlehjerter,perler og blomster.
Ha en fin torsdagskveld.....jammen er det ikke snart helg igjen :)
Klemmer fra Kjersti :)