torsdag 18. oktober 2012

Bryllupskort

Heisann.
Tusen takk for alle kommentarene fra dere,veldig koselig at så mange legger igjen spor etter seg :)

I dag har jeg et bryllupskort å vise .
Ikke helt i de farger jeg pleier å bruke,men kjekkt med noe nytt også.
Papirene er litt mer rustrød enn det som kommer frem på bildet.
Papirene er fra Kaisercraft og motivet er fra Lilly of the Walley (riktig skrevet eller ? )
Rammen er fra Spellbinders, hjertene er fra QK og tekst fra Kort og Godt.
Har pyntet med perlehjerter,perler og blomster.


Ha en fin torsdagskveld.....jammen er det ikke snart helg igjen :)

Klemmer fra Kjersti :)

tirsdag 16. oktober 2012

Et knuserødt julekort

Her kommer et knuserødt julekort med den
hærlige elefanten fra Wild Rose Studio.Jeg smelter helt når jeg ser disse elefantene jeg :)
Papirene er fra WRS også,en sånn 6x6 blokk.
Borden er fra Cherry Lynn,rammen er fra Marianne design.
Alt dette er å få fatt i hos Kreativ Scrapping.
Snøkrystalldiesen er fra memory box.
Ellers har jeg pyntet med sløyfe,støvbærere,julestjerne,
bling og sløyfebånd med God Jul på.

Med dette kortet deltar jeg på utfordringene hos


Ønsker dere fin tirsdagskveld !

Klem fra Kjersti :)

lørdag 13. oktober 2012

Lyseblått damekort

I dag kommer det et kort herfra med en av disse flotte motivene fra Saturated Canary.
Her har jeg brukt papirer fra Maja design,
blonden er fra TH og bladene og tekst er fra Marianne design.
Kortet er pyntet med litt blomster,sløyfe,charms,
perlehjerter og sommerfugler fra MS punch.

Da ønsker jeg dere en flott helg .
Her skinner solen, vi har et nydelig høstvær og det må ut å nytes.

Klemmer fra Kjersti ;)

onsdag 10. oktober 2012

Restebruk

Her kommer en liten haug med fyrstikkesker.
Har brukt diverse rester av mønsterpapir, kartong,blonder,
perler,blomster,metallpynt,osteklut og sløyfer.
Glitterlimen har også fått fart på seg her :)
Alle bildene er fra et samleark kjøpt på Interiørgleder.
Eskene har knott eller ring til å åpne esken med.


Tusen takk for de hyggelige kommentarene på siste innlegg.
Ha en flott onsdag videre.
Klemmer fra Kjersti ;)

mandag 8. oktober 2012

Lommekort.

Her kommer et lommekort etter oppskrift fra Ett Trykk.
 Ser nå at når bildet ble tatt er ikke tag`en stappet langt nok inn...;(
Kortet er laget for en stund siden,men
jeg tror papirene er fra Ladybug & Friends.

Jeg har brukt punch fra MS,dies fra Joy! Crafts,Spelbinders og Magnolia.
Pyntet med sløyfe,roser,knupper,glasshjerter og perler.


Motivet er fra Bildmålarane og teksten er fra Kort og Godt.

Ønsker dere en fin fin mandag !

Klem fra Kjersti ;)

fredag 5. oktober 2012

Gratulerer med den lille.


Et babykort i skjønne papirer fra Papirdesign herfra i dag.
Motivet er fra Art Impression.
Den runde diesen er fra Marianne design.
Pynten består av bånd,perler blomster,sløyfe  og krone.
Teksten vet jeg ikke hvor kommer fra.

Må bare få beklage at bilde ble så blasst. Det er litt freshere " live".


Tusen takk for de hyggelige kommentarene fra dere og velkommen til nye følgere.

God helg !
Klemmer fra Kjersti ;)

tirsdag 2. oktober 2012

En herre med bart

I dag har jeg et herrekort å vise dere.
Dette kortet er laget med papirer fra Pion og bilde fra nettet.
Rammen er dies fra Sizzix.
Borden på midten der er punch fra MS.
Stempelet er fra en liten clearstamps plate fra Prima.
Ellers er pynten sykkel fra Bentes Papirhobby,filmstripe fra TH,
mynter og tekst fra Dymoen.

Tusen takk for de fine kommentarene fra dere på forrige innlegg ;)

Ønsker dere en fin tirsdagkveld.
Klem fra Kjersti ;)