tirsdag 15. februar 2011

Ruskeposer og hjerter

Da vi var på stempeltreff på Søfteland var det en dame som solgte disse ruskeposene. Den er helt genial når man sitter å jobber med papir eller med symaskinen. Som dere ser henger den på bordkanten og man har den innen rekkevidde hele tiden og rusket går oppi etter hvert. Gu kor ryddig det blir !!! Måtte bare sy noen sånne så andre kan få glede av de også !! Fikk ikke redigert dette bildet så det ble litt mye "pø" rundt.
Av stoffrestene ble det noen hjerter. De er stappet med vatt og har oppheng. Skal henges i krøllegreinen (vrihasselen) min ;0) Har pyntet de med det knapper,sløyfebånd og perler som eg har liggende

6 kommentarer:

  1. Knallfine herrekort....poser og hjerter.Ha ein fin dag videre.

    SvarSlett
  2. Hei på deg sunshine!
    Så lekre de ble. Gleder meg te å se de live.
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å sy også! Kjempesmarte og dekorative ruskeposer og hjertene var nydelige!
    Som du ser, så "kom jeg inn" nå :o) Tusen takk for hjelpen !

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert du lager og i den farten da.
    Ha en fin dag. Klem :):)

    SvarSlett
  5. Så fine!! Så flink du er å sy også! Ruskeposene er kjempesmarte, det var hjertene også! Kanskje jeg også skulle hatt sånne i krøllegreinen min :)

    SvarSlett
  6. Du er jo en racer med symaskinen. De ruskeposene er bare helt geniale. Har tenkt å sy meg en sånn, men det tar jo bare litt tid med meg da. :)
    Nydelige hjerter i vakre farger.

    Ha en flott fredagskveld!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett