torsdag 13. oktober 2011

Konvoluttkort

 Heisann ;0)

Forrige dagen så jeg et brettekort i bloggen hos http://hobbytrine.blogspot.com/
som jeg likte så godt.Hun hadde linket til hvor man kunne finne "oppskriften" også.
Så da var det bare å hive seg rundt.....
Et konvoluttkort med tag både på fremsiden og baksiden.


 Baksiden på kortet.
Har valgt å pynte det enkelt her,men en kan gjøre mye mer utav det om man ønsker det.
En enkel og kjekk bretteteknikk.

 

Ønsker dere en fin kveld.
Klem fra Kjersti ;0)

9 kommentarer:

  1. Hei snuppo :-)
    Kjempe flott kort. Artig variant av konvolutt kort. Synes det var veldig flott pyntet. Klem fra Meret`n

    SvarSlett
  2. Knallflott kort igjen....og nydelig pynta....Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig kort i flotte farger.
    Den bretteteknikken var fin, må nok prøve den en dag:)
    Koselig at du likte telyskortene mine, jeg er visst kommet inn i en stim;)Men, det er jo fine gaver til jul.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  4. Ble bare rålekkert kortet ditt. Nydelig med blondene, og de bladgreinene på forsiden var utrolig fine. Morsom og enkel bretteteknink var det også.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Utrolig flotte disse konvoluttkortene dine, Og de bladgreinene er bare så flotte. Hvilken merke er de?

    SvarSlett
  6. Hei Kjersti!
    Såååå nydelige farger du har brukt - me liiiiike!
    Lekkert konvoluttkort fra deg ;0)

    klem

    SvarSlett
  7. Hei, så flott et kort! Lekkert pyntet!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  8. Sååå lekkert.
    Jeg så denne brette teknikken jeg også.
    Må prøves.
    Klem Connie

    SvarSlett
  9. Tror jammen jeg må prøve meg på denne brette teknikken, for kortet ditt var lekkert!!
    Nydelige farger og kjekt at du kan ha en tag både fremme og bak:)

    SvarSlett