fredag 11. november 2011

Julekort i rødt og blått.

God morgen ;o)

Et julekort i rødt og blått som ble laget på Strilascrappen for litt siden.
Også dette bildet ble tatt den dagen sola skinnte he he...
På kortet har jeg brukt roser,kanel,en bjelle,splittbinders med hjerte,bladgreiner,perler og sløyfe.
MS punch, osteklut og et gammelt Tilda stempel.
Tekststempelet og mønsterarket er jeg usikker på hvor kommer fra.

I kveld skal vi å "rigge" til messen i helgen.
For dere vestlendinger så er det julemessen til Husflidlaget i Kultursalen på Straume.

Klem Kjersti

8 kommentarer:

  1. Flott julekort!

    Go helg og kose deg på messen

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Nydeligt Julekort,kos deg på messen, skulle vært der om ikke det var for at jeg er i Danmark.

    SvarSlett
  3. Herlig julekort. Så stilig med den røde ramma.

    Ha ei fortsatt fin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint julekort, søtt motiv.
    Kos deg på messe.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort.

    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Tjohei :)
    Så gøy med messe da, håper du fikk solgt masse :) Jeg deltok også på en spontan messe i helgen, fikk solgt nesten alt jeg hadde med ;) Ny messe på tirsdag, også en ny på lørdag og sånn går det slag i slag ;) Veldig flott kort, den rammen du har brukt er så fin! Jeg er helt hekta på den, synd den bare er på utlån til meg ;)

    SvarSlett
  7. Knallfint julekort! Fine farger og flott dekorering.
    Den puncheren var stilig!
    Ha en fin søndag, klemmer fra Merete

    SvarSlett
  8. Så utrolig flott, nydelig med rødt og grått.
    Liker sååå godt den punchen, og lekre blomster og pynt.

    SvarSlett