tirsdag 7. februar 2012

Sender deg en klem.

På dette kortet har jeg brukt papirer fra Maja design,
motivet er fra Joy Craft, Lizzy Lady heter hun.
Har også brukt dies fra spellbinders,MS punch,swirl fra Marianne design,
blonde,bling,perler, blomster,blomster fra retropunch,sommerfugl fra Storyteller,glitterlim hist og pist.
Teksten tror jeg er fra Ladybug & friends.
( den er fra tiden før jeg begynnte å blogge og produktnavn var helt uvesentlig for meg  he he)

I helgen var jeg på scrappetreff. Det kom igang sånn helt på sparket
og vi var en liten gjeng som deltok.Ufattelig kjekkt å være sammen med "likesinnede",
Noen kort fikk jeg nå laget (sånn ca 2,5 kort ) på 16 timer he he.Wow...sier vel dere nå....;o)
Til helgen er det et annet treff og jeg gleder meg til det også.
Tusen takk atter en gang for hyggelige kommentarer fra dere ;o)

Klemmer fra Kjersti

9 kommentarer:

  1. Ohhhhh, such a beautiful and adorable image, colored magnificently and showcased to perfection. Loving your beautiful lace and gorgeous flowers! Stunning!!!

    SvarSlett
  2. Så nydelig dette var! Flotte farger, og masse herlig pynt - likte godt blomster"oppsatsen" du har laget:)
    Regner med du hadde det koselig på treff, all den tid produksjonen var 2.5 kort - må jo titte, skravle og kose seg litt også;)
    Ha en fin kveld!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Et flott kort i herlige liilatoner, flott oppsett av blomster og pynt:9
    ha en fine kveld:)

    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Nydeligt kort....og nydeligt pynta......:):):))

    SvarSlett
  5. Et nyyydelig kort!! Utrolig fint blomsteroppsett og veldig søtt motiv:-)

    Moro med treff:-)..kos deg neste helg også!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Nydeligt kort,motivet fargene og blomstene er bare herlige.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  7. Nydelig kort og bedårende motiv!

    SvarSlett
  8. Hei på deg:).

    Et nydelig kort har du laget her, med et skikkelig søtt motiv♥. Herlige farger og lekkert pyntet♥.

    Tusen takk for gode ord hos meg. Setter veldig stor pris på det♥.

    Ønsker deg en fin dag videre:)

    Klem, Marita

    SvarSlett
  9. fantastisk sødt motiv og dejlige farver du har brugt
    knus Pia

    SvarSlett