mandag 19. mars 2012

Award

Heldige meg har fått Award igjen og denne gangen fra Kjersti.
Tusen takk,setter stor pris på det !!



Denne awarden kan man gi videre til 5 bloggvenner som har under 200 følgere.
Jeg kunne egentlig tenkt meg å gi den videre til hele blogglisten min,
for dere inspirerer og lærer meg noe nytt hele tiden.

Jeg gir awarden videre til ;



Håper dere setter pris på denne og vil ta imot.

Klem fra Kjersti ;o)

Please follow the guidelines below when accepting your Liebster Blog Award.  
Congratulations! I believe with my whole heart that you deserve this recognition!
When one accepts the award they agree to: 
1.Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog 
2.Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me) 
3.Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news! 
4.And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor.

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for den hyggelige tanken:)
    Jeg har "dessverre" en awardfri blogg:)
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja,det var jeg ikke klar over.Det er helt greit.
      Klem

      Slett
  2. Det var en super overrskelse for en fersk blogger, setter virkelig pris på denne :)
    Tusen takk.

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk for omtanken Kjersti. Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg ikke tar imot den, men jeg har en award-fri blog. Håper det går greit.
    Klem:)

    SvarSlett