søndag 20. mai 2012

Bryllupskort i turkis og sølv

Å for en hærlig dag vi har hatt her på vestlandet i dag,
den etterlengta solen viste seg fra skyfri himmel og det har vært flott på terassen.
Siden jeg øver meg på å sitte ro for tiden,
har solstolen og en god bok vært en alletiders god kombo i dag.

Her kommer et bryluppskort som ble laget for litt siden.
Ingen nærmere beskrivelse i dag...

Tusen takk igjen for de fine kommentarene fra dere,
setter stor pris på det.
Ha en fortsatt fin søndag.

Klemmer fra Kjersti ;)

13 kommentarer:

  1. Gasping.....this is absolutely G-O-R-G-E-O-U-S !!!
    SPECTACULAR design and details...love the wonderful image!

    SvarSlett
  2. Knallfint kort....du har laget mykje fint mens eg har slanga meg i syden.....:)

    SvarSlett
  3. Wow - kjempelekkert :)
    Nydelig pynting og flotte farger.
    - åja, vi har hatt den fantastisk flott dag i dag:)
    Og neste uke ser jo fantastisk ut. LIKER!!!!

    Ha en fin kveld, klem Jorill

    SvarSlett
  4. En kjempeflott fargekombinasjon! Og som alltid lekkert pyntet :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  5. WOW såå lekkert kort!!!


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert Kjersti, takk for koselig kommentar i bloggen min :-))

    Klem Winnie

    SvarSlett
  7. Utrolig flott! Fargekombinasjoen er rå fin :) Klem Rita

    SvarSlett
  8. Nydelig kort og flotte farger du har brukt:)
    klem bente:9

    SvarSlett
  9. Kjempefint kort, å bare si meg meg enig med de andre her, nyyydelig :)

    - setter stor pris på at kommenterer hos meg <3 <3

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig kort.Takk for kommentarer i min blogg:))) Klem

    SvarSlett
  11. Ohh, så nydelig dette kortet er!! Søtt brudemotiv;)

    Takk for fin kommentar hos meg! Jeg ble følger nummer 70 hos deg :D

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  12. Så herlige farger!! ET lekkert bryllupskort med flotte detaljer sammen!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  13. Sååååå nydelig og så herlig oppsett:)
    Lekkert
    Kos deg i solen.
    Klem Connie

    SvarSlett