tirsdag 11. desember 2012

Melkehjerteeske

Jeg har for første gang laget melkehjerteeske fra bunnen av.
Det var mye bedre enn all den malingen på kantene syns jeg.
Malen fann jeg inne hos Marianne.
Hun har mal på det meste og lager de mest fantastiske saker med papir.Bevares for en dame !!
Får dere lokket til å stå åpent av seg selv når dere lager slike esker forresten  ?
Det gikk ikke med min ....

Papirene er fra Papirdesign.
Stjernen er fra Marianne design og teksten fra KH.
Har brukt en dies fra Spelbinders til den.
Har ellers brukt blonde,blomster og perler.



Her går det litt fort i svingene for tiden.
Mye som skal ordnes før mannen reiser offshore i morgen.
Så her er treet kommt i foten og kålrota kommt i hus...he he
Nå ser det ikke ut som det  blir skulderoperasjon på meg før jul (håper ikke det iallefall )
så da kan jeg småputtle meg ferdig med resten av juleforberedelsene.
Vasking og pynting gjenstår :)
Kommer innom hos dere etterhvert.
Ha en fortsatt fin uke.
Klemmer fra Kjersti :)  

11 kommentarer:

  1. Lekker eske,Kjersti.Nydelig pyntet:)
    Herlig tid nå, med pynting og småpusling:)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  2. Hei - det var ei flott eske - flott pynta ...
    har du ein direkte link mon tro - fant ikkje den malen inne med marianne eg ..
    morgensmil fra monika

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monika
      Her kommer malen. Den ligger inne på etiketter " Sjokolade " hos Marianne.
      http://mariannespapir.blogspot.no/2012/11/sjokoladeeske-med-mal-og-mal.html

      Slett
    2. Fikk ikke til å linke med padden desverre,men her ser du adr i allefall :))

      Slett
  3. Dette var en lekker eske, flott pynta og likte godt den stjerna:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. WOW! Denne falt jeg pladask for!! Nyyydelig!!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Så flott den var....ja lettere enn all den malingen....den stjerna var knall....:):)

    SvarSlett
  6. Aldeles nydelig! Elsker stjerna. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  7. Nyyydelig sjokolade eske :)
    Herlig pyntet.

    Takker for alltid så hyggelig ord i bloggen min. Det varmer.
    Ønsker den en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  8. Så fine ark og nydelig pynt på sjokolade eska! :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Den ble lekker du, høres ut som om du har full kontroll på jula. Skal ordne litt med den saken i løpet av helga.
    Klem Sissel

    SvarSlett