lørdag 9. april 2011

Awards


Hei og hopp !!!
Jeg har fått min første sånn Award som jeg kan sende videre ;0)
Denne fikk jeg hos http://evascrappelogg.blogspot.com
Tusen takk, Eva !!!
 Regelen er at man skal gi den videre til 8 andre og skrive 8 ting om seg selv.....
So here we go....

8 ting om meg selv ;
  1. Har en flott mann og to kjekke gutter.
  2. Elsker å skape og bruke kreativiteten.
  3. Er veldig fasinert av orkideer.
  4. Liker å lese bøker.
  5. Er lett å begeistre....
  6. Liker å høre på radio.
  7. Liker å bake.
  8. Er ingen morgenfugl.
Jeg gir Awarden videre til ;


God helg til dere alle ;0)))

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for fin award :)

    Klem
    Carina

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en super award :)
    Fant ikke noe i mailen min jeg nej ;)

    SvarSlett