mandag 24. oktober 2011

Den kuleste gutten...

Hei på deg ;o)

Et guttekort herfra i dag.
Må gjøre litt annet innimellom enn bare jul .
På kortet har jeg brukt papirer fra Fancypantsdesign.
Tekststempel fra Kort og Godt,motivet er fra Paperbagsstudio,
stjernepunch fra MS,dies fra spelbinders.
Jeg har pyntet med filmstripe fra TH,knapper fra Prima,charms,fotball,blomst og splittbinders.
Tag`en er fra Panduro og den er stemplet med fotball rundt kanten.
Metallkjeden er fra en bukse.

Dere må ha en fin dag !
Tusen takk igjen for hyggelige kommentarer,sååå kjekkt altså... ;o)

Klem fra Kjersti ;o)

7 kommentarer:

  1. Så kult guttekort :O)

    PS: sliter litt med å få lagt inn kommentarer hos deg. Skrivefeltet ditt vil ikke bli aktivt. Har skjedd flere ganger.

    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Skikkelig kult guttekort, dette likte jeg godt:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott guttekort, mange fine detaljer.

    SvarSlett
  4. Maskulint og herlig, flotte farger.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Kjempetøft guttekort med mange herlige detaljer og flotte farger:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  6. Stilig guttekort! Likte spesielt blomsten oppe i hjørnet og tagen, kule. Takk for så koselig kommentar på bloggen min, det blir jeg veldig glad for:) Ja, den Marianne swirlen er fin, så ikke før da du kommenterte det at jeg hadde gjort det samme med den på de to tingene hihi:)

    SvarSlett
  7. Detaljrikt og kult kort til gutt:)

    SvarSlett