torsdag 15. mars 2012

Ta solbriller på...

...når dere skal se på dette kortet ;o)
Det er ganske så knallsterk i fargene.
Fikk bestilling på konfirmasjonskort i oransje og sølv,så det var bare å kline til.
Ikke så mange oransje ark i handelen nå,men fikk fatt i noen fra BoBunny.
 Klokken er dies fra Tim Holtz,swirl fra MD, sommerfugl og kantpunch  fra MS.
 Teksten er fra NSS (tror jeg )
Ellers har jeg pyntet med blomster og blonde.
Motivet er kjøpt hos Papirplaneten,men kommer ikke på i farten hvilken produsent det er.


Ha en super torsdag.
Klemmer fra Kjersti ;o)

5 kommentarer:

  1. Dette var tøft komf kort, med herlige farger, moro at det er litt knallfarger, motivet var også herlig:) Flink er du:) Klem Kari-Mette

    SvarSlett
  2. Digga dette kortet jeg, utypiske farger gjør susen :)
    Motivet med jenta likte jeg kjempegodt , så får lete litt så kanskje jeg finner henne :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Et herlig konf.kort Kjersti! Så lekre farger og flott pyntet - likte godt blomstene som følger "klokkesvingen":)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Fantastic confirmation card....love everything about it!!!! The lucky recipient will surely treasure this beautiful creation.

    SvarSlett
  5. Dette likte jeg super mye ♥
    Fullt med masse flotte detaljer, rett og slett nydleig!!

    Klem :)

    SvarSlett