fredag 24. august 2012

Et lilla posekort


I dag har jeg et posekort å vise.
Ble veldig inspirert til å lage dette når jeg så siste Ett Trykk.

Ganske så lilla dette,men jeg vet ikke hvor papirene er fra.
Motivet er fra Bildmålarna.
Har brukt blonder /bånd fra resteposen,blomster,osteklut, splittbinders,knapper og
puncher fra MS.Kronen vet jeg ikke hvor kommer fra.



Tusen takk for de fine kommentarene fra dere ,setter veldig pris på det.
Ønsker dere alle en god helg !
Klemmer fra Kjersti ;)

17 kommentarer:

  1. Utroligt mye fint du har laga!
    Jeg legger meg til som føller.

    SvarSlett
  2. Lekkert posekort, Kjersti!! Helt nyydelige farger og layout!! Motivet super søtt og flott fargelagt...en av mine favoritter:-)
    Ha en fin helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Veldig fint lilla kort :) Jeg bruker altfor lite lilla på mine kort, det som er så fint :) Ha en fin helg :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. Helt nyydelig! Lekkert med alle blondene og punchekantene :)Nydelig farge, jeg blir bare mer og mer glad i lilla :)
    klem Unni

    SvarSlett
  5. WOW, WOW, WOW......THIS IS INCREDIBLY GORGEOUS!!!!!!
    I adore this spectacular card, the magnificently colored Bildmalerna girl and all the fabulous details!!!
    So delicate and so very beautiful!

    SvarSlett
  6. Nydeligt farga det herlige motive.Ja hele kortet er nydeligt,klem Synnøve

    SvarSlett
  7. Ååååå, så nydelig! Søtt motiv og så vakker layout med blonder og punchede kanter. Jeg ble virkelig betatt her!

    Ha ei riktig fin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  8. Noe så nyyyydelig:) Søtt motiv og herlig fargebruk, flott pynting!
    Ønsker deg en riktig fin helg!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  9. ¨å nydelig posekort og er lilla er alltid en sikker vinner:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  10. Lilla er en favoritt asså:-) og kortet ditt er nydelig med de punchekantene og pynten. Søtt motiv også:-)

    SvarSlett
  11. Her har jeg noe å lære ser jeg.
    1. Fargelegging
    2. Matche blonder og punchkanter
    Herlig kort.

    God helg :-)

    SvarSlett
  12. Så flott!!Likte fargene kjempe godt,super fint fargelagt og pynten var helt super spesielt kant punchen.

    KLem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  13. Så lekkert lilla kort:)
    Nydelig farger og herlig pyntet.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  14. FOR et kjempelekkert posekort du har laget. Nydelige farger og detaljer! Og det motivet er bare så fint. Tror jeg må prøve meg på et slikt engang jeg også.

    Klemmer fra Heidi

    SvarSlett
  15. Så nydelig et posekort!! Lekkert pyntet og søtt motiv.
    Klem, Berit

    SvarSlett
  16. so wonderful, lovely bue colours
    hugs Pia

    SvarSlett