fredag 23. august 2013

Besties no igjen

Trøste og bære hvor fort tiden går....hverdagen kom brått og brutalt  :)
Skolestart,jobb og fritid med mange endringer. Det går seg nok til etterhvert.
Lenge siden siste innlegg,
så det er på tide med en oppdatering her.
 
Her kommer et kort med papirer fra Bildmålarne.
Motivet er fra My -Besties og fargelagt med Copics.
Som vanlig er jeg ikke fornøyd med fargeleggingen,det skar seg helt med håret,
men det får duge denne gangen også.
Rammen rundt motivet er fra Spelbinders og stjernekanten er punch fra MS.
Gjerdet er dies fra Marianne design og den lilla blomsten er dies fra Magnolia.
Til slutt litt enkel pynting til meg å være :)
 
 
Da er det bare å ønske dere en god helg !
Klemmer fra Kjersti :)


14 kommentarer:

  1. så flott kort med et herlig motiv :) Ønsker deg en fin helg :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort i nydelige farger. Herlig motiv også. Jeg sliter med å bruke dem selv, men synes de er fine hos andre. Har kjøpt 3, men ikke klart å bruke dem.

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  3. kjempefint kort med et nydelig fargelagt motiv, klem bente:)

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig kort.
    Herlig motiv og nydelig fargelagt, dette klarer du med glans.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  5. Jeg syns du kan være fornøyd med fargeleggingen din jeg altså, fint ble det! Herlig fargekombinasjon og flott motiv :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  6. Nydeligt kort, med eit nydeligt fargelagt motiv....:)

    SvarSlett
  7. Hei Hei Kjersti.... Nydelig kort med fine detaljer du leverer her.... E so flink at... Klem god helg...

    Mvh Yvonne R.,;))

    SvarSlett
  8. Så flink du er til fargelegging!!Superflott ble det:)
    Ha ei fin helg!
    Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  9. Et nydelig kort med et kjempeflott motiv!

    SvarSlett
  10. Nydelig dette kortet Kjersti, flott motiv og lekker pynt. Synes fargelegginga og håret ble lekkert jeg, men er enig at hår er vanskelig, synes nesten det er det vanskeligste når jeg skal fargelegge motiv.
    Klem Monica

    SvarSlett
  11. Det var da nydelig fargelagt! Håret også :) Nydelig kort!
    klem Unni

    SvarSlett
  12. Et nydelig kort med et herlig motiv.
    Flott fargelegging synes nå jeg da:)
    Klem, Berit

    SvarSlett