Viser innlegg med etiketten Bokmerker. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bokmerker. Vis alle innlegg

mandag 4. februar 2013

Bokmerker


I går klarte jeg å sitte litt på hobbyrommet og det gjorde godt...iallefall for hodet :))
Hadde så lyst å lage bokmerker og å bruke "klask og klin" papirene jeg har liggende.
De skulle egentlig være litt enkle,men så balla det seg på.
Ikke sånn helt vellykken prosjekt dette,men viser det likevel.

Jeg har brukt stempler fra Norsk Stempelblad og Viva dekor,
puncher fra MS,dies fra Marianne Design,QK hjerte,
bånd,blonde,bling,perler,nåler,gullnetting, bokstavstempel og Stickles Platinium...
....det var det jeg sa...det balla på seg :)
( fargene på bildene ble litt blasse pga plastlommen )


Noen detalj bilder