fredag 9. desember 2011

Julekurven er klar,men goodisen mangler .

Heisann !!
Endelig har jeg fått prøvd meg å lage kurver.
Skikkelig gøy å lage så det ble flere når jeg først var kommt i gang,både med og uten lokk.
Syns den er veldig fin med hank,det så jeg hos Trine i bloggen hennes. http://hobbytrine.blogspot.com/
Brukte malen i Ett Trykk fra august.
Papiret jeg har brukt er fra Papirdesign.
Den er pyntet enkelt medhvite roser,røde støvbærere,perler,sløyfe og hjertebrads.
Punchen på hanken er fra Xcut.
Swirlen er fra Joycrafts og den har jeg snopt hos
Sjekk denne nye nettbutikken!!!

Ønsker dere en fin fin fredag !!!
Klem fra Kjersti ;o)

7 kommentarer:

  1. De kurvene er såå fine! Man trenger ikke pynte disse så mye for de er så fine i seg selv. Nydelige papirer du har brukt og matchende pynt :)
    Snopet kommer nok i etterhvert tenker jeg ;)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Ohhhhh, this is such a stunning project...beautiful papers!!!! What a lovely way to present a gift!

    SvarSlett
  3. Lekker sak denne her, tror nok jeg må prøve meg på en slik en:)

    Ha ei fine helg, her er det skikkelig drittver:)

    SvarSlett
  4. Nydelig kurv du har laget.Takk for fine ord i bloggen, kjempe koselig.Ha en fin adventstid.

    SvarSlett
  5. Kjempefin julekurv, vakkert pyntet og flott med hank. Har laget en sånn med lokk, må se å få lagt den ut snart.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Nydelig kurv med flotte mønsterark:)
    Takk for tipset om denne nettbutikken, blir aldri nok av dem:))
    Klem

    SvarSlett