fredag 23. desember 2011

Litt ymse...

Et innlegg med litt forskjellig fra meg i dag.
Jeg puttler med litt av hvert ,noe av det kommer her...;o)

WARNING :   Mange bilder nedover her i dag....;o)

Gode lune halser strikket i ull,den hvite i dobbel Silja og den grå i Falck.


Kranser til gravene er laget i tuja,gyvel,kongler,sølvtråd,sølvsløyfe, røde greiner og bær.
Ville ha noe annet enn de hvite mosekransene i år.
 Disse ble lagt på gravene til pappa ,bror og svigerfar på søndag.

Har sydd noen strikkepinneetui til veninner.
Har fått noen tips fra nettet og så laget det til slik jeg tenker kan være praktisk.
Her er ett av de ;
Skiltet er skrevet på data og laminert.
Veninnen min digger kuer,derfor den lille på siden der...;o)
Innsiden ser slik ut,har puttet inni litt diverse "stæsj "
Vises ikke så godt på det svarte ,men de fremste rommene har ulike bredder
slik at tingene holder seg på plass.

Å hjelpe meg for et langt innlegg,fint du henger med enda... tji hi...
Og mange tusen takk for alle de fine kommentarene fra dere i året som har gått.
Setter veldig stor pris på det ;o)

GOD JUL
OG
GODT NYTTÅR !!!

Klemmer fra Kjersti

2 kommentarer:

  1. Så masse fint Kjersti! Hadde ikke noe problem med å henge på her! Halsene ble knallstilige- og det strikkepinneetuiet var kjempesmart :) Allsidig dame du- kransene var også veldig fine♥
    Ha en riktig god jul du også!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Her var det jammen mye flott, de halsene så bare så gode ut.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul:)
    Juleklem Bente:)

    SvarSlett