onsdag 27. mars 2013

Brettekort fra Ett Trykk

Jeg har omsider kommt så langt at jeg har begynnt å abonnere på Ett Trykk,
så for litt siden ramlet det ned i postkassen.Liker det bladet sååå godt :)
Denne gangen var det mal på dette kortet.
Beklager de lyse fargene på bildene,vi har altfor mye sol for tiden ...mohahaha...

Papirene jeg har brukt er fra Papirdesign og på kantene er det brukt punch fra MS.
Har pyntet enkelt med noen blomster,blader,charms,perler, liquid pearls og stempel.
Den lille tagen er dies fra Magnolia.






Tusen takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg.
Sååå kjekkt altså :)
Påskeklemmer fra Kjersti :)

15 kommentarer:

  1. Dette var nydelig, så flott pynta. Ikke så mye pynt å det passet så godt til disse nydelige arkene.God Påske klem Monica

    SvarSlett
  2. Det ble et lekkert kort i en flott bretteteknikk. God påske!

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelig fra deg igjen.
    Nydelige papirer du har brukt.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  4. Kjempe fint!
    Kjekt å lage en ny bretteteknikk.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort i en flott bretting og nydelige disse arkene fra Papirdesign, klem bente:)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort! Lekkert papir, så nydelig farge!
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Nydelig brettekort og liker også konfirmantkortene dine
    Ønsker deg en super påske :)

    SvarSlett
  8. Nydelig brettekort i fine farger.
    Jeg ønsker deg en fin påske!
    Klem, Merete

    SvarSlett
  9. Hei. God påske i huset. Kjempe fint kort denne gangen og, du er så flink. Forsatt fin påske . Klem

    SvarSlett
  10. Super skøn kort du har lavet, fine detaljer
    God Påske
    Knus

    SvarSlett
  11. Åh, så nydelig det er!! Må visst kikke litt på denne malen:)
    Påskeklem :)

    SvarSlett
  12. Papirdesign arket her bare nydelig og punch kanten like så:-) Lekkert!! Denne brettingen har jeg ikke prøvd før.
    Blir et kort hos meg idag med sirkel brettingen:-)

    Fortsatt god påske til deg og dine Kjersti!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  13. utrolig nydelig kort!!! har drevet å sett på den malen jeg og, så kanskje jeg må få laget et sånt ett til et av konfirmasjonskortene jeg har på bestilling :)

    Anne Lill

    SvarSlett