lørdag 30. mars 2013

Lommebok

Her kommer en liten lommebok til konfirmanten.
Oppskriften på denne fann jeg her

Papirene er fra Pion.
Spennet er dies fra QK,
men man kan også kjøpe ferdige spenner eller skjære ut med skalpell.


Inni er den enkelt pyntet med pengelomme og tekst.
Og lommeboken lukkes med magnet.


En liten tag til å skrive en hilsen på.


Ønsker dere fortsatt en fin påske.
Her vaskes og ordnes det i stempler for tiden.
Nytt system ( for ørtende gang) for oppbevaring, det tar litt tid :)
 
Klemmer fra Kjersti :)

17 kommentarer:

  1. Kjempeflott lommebok-kort og nydelig papir♥.
    Ha en fortsatt fin påske♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett
  2. Wow! For et fantastisk flott kort!

    Fortsatt god påske! :)

    SvarSlett
  3. Så flott dette konfirmasjonskortet blei. Lykke til med rydding av stempel :)

    SvarSlett
  4. Hei Kjersti. Ennå et nydelig kort fra deg. Du er utrolig dyktig. Jeg har selv laget noen sånne konfirmasjonskort. De er gøy å lage. Har et lite tips til deg. Hvis du limer magnetene under papiret så blir de ikke synlige. Dette gjorde jeg og jeg syntes selv det ble finere. Og de holder godt selv om de er under papiret. Håper å se deg på Strilascrapen Lørdag den 13. April. Påskehilsen fra Siv Eilertsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Siv :)
      Vet det med magneten,men denne gangen ble det det glemt :(
      Kommer innom på Strilascrappen,men skal ikke delta denne gangen heller. Håper neste treff passer bedre :)
      Fortsatt god påske .
      Klem

      Slett
  5. Super fint kort du har lavet.
    God påske.

    SvarSlett
  6. Kjempefin lommebok. Passer godt til konfirmant. Nydelig mønsterark.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Superfin lommebok!! Smart til en konfirmant:-) Nydelige mønsterark og så fin layout!
    Tror jeg lifter deg her Kjersti:-)
    Godt å få oversikt og ryddet i stempler..lykke til!
    Har gjort om noen ganger her også...etterhvert som beholdningen øker:-)

    Fortsatt god påske! Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Så stilig lommebok! Nydelig papir!
    Lykke til med rydding av stempler :) Jeg blir aldri ferdig med ryddejobber på hobbyrommet. Handler fortere enn jeg får rydda på plass så det bare hoper seg opp... Men en dag jeg får god tid.... :P
    klem Unni

    SvarSlett
  9. Så flott den var.....brettekortet under også...nydeligt....klem

    SvarSlett
  10. Hvor er det smukt, stor arbejde, fin papirsammensætning, utrolig flot lavet.
    God Påske
    Knus

    SvarSlett
  11. rå lekker denne da :) flott pyntet :)Klem Rita

    SvarSlett
  12. Halloen.

    Du store alpaca ...... fytti katten så flott. Kan du lære meg det likte det utrolig godt. Klem....

    SvarSlett
  13. Så søt denne var, god ide til både konfirmasjon og andre anledninger :)

    Klem

    SvarSlett
  14. Kjempe fin lommebok og med lekkert papir

    Ha en fin dag¨
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  15. Hei!
    Så kjekt at du fant meg, så fant eg deg også!! :)
    Du lager jo bare SKIKKELIG fine kort! Helt etter min smak, ikkje for lite -ikkje for mye, det likar eg! Nydelige! Og de eggene var bare sååå fine!
    Lommeboken til konfirmanten var mega flott! Eg må visst til å tenke på nokre konfirmantar eg òg, kjekt med inspirasjon!
    Ha ein fin veke!
    Anita ;)

    SvarSlett
  16. Stilig lommebok med flott pynt. Denne var bare lekker, flott pynt inni også. Må vel prøve denne, så kjekt at du la ut link til mal.
    Klem Monica

    SvarSlett