onsdag 8. mai 2013

3 enkle

 
Hei ,jeg takker og neier igjen for de fine tilbakemeldingene fra dere .
Det blir satt stor pris på.
 
I dag har jeg 3 enkle kort å vise dere.
Det er faktisk en utfordring å lage kort uten særlig pynt,
iallefall om man liker pynt og detaljer :)
 
På det første er det brukt papirer fra Magnolia og svart bølgepapp.
Stjernene er fra Kort og Godt og det er stemplene også.
Punchen som er brukt er fra MS.
 
 
På de to neste er papirene fra Wild Rose Studio.
Stjernene er fra QK dies,teksten er fra Papirdesign tror jeg.
Her har jeg brukt puncher fra MS og Fiskars.
 
Disse kortene skal guttene mine bruke i bursdag.
De bestiller hos mor fremdeles ,det er visst ikke noe annet som duger ...:)


 
Ønsker dere en fin onsdag og god fridag i morgen for dere som har det.
Klemmer fra Kjersti :)


13 kommentarer:

  1. Skjønner godt hva du mener når du sier at enkelt er vanskelig....
    Kortene dine ble veldig fine og passer perfekt til gutter.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. I love the simplicity of this card.....absolutely stunning and very elegant!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine kort. Enkelt er også flott, men som du sier er det en utfordring. Synes du klarer den utfordringen med stil.
    Klem Monica

    SvarSlett
  4. kjempe stilige kort :) jeg synes også det er vanskelig å ikke pynte kortene med masse pynt :) Elsker jo stæsj på kortene mine :) Klem Rita

    SvarSlett
  5. Knallfine kort Kjersti....:)

    SvarSlett
  6. Du er så flink på guttekort! Nå har jeg endlig skaffet meg stjerne-dies jeg også, de er så fine på guttekort :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  7. Tre smukke og fine konfirmationskort.
    Knus

    SvarSlett
  8. Herlige enkle kort... Skulle vært flinkere til å lage de... Har jo aldri ferdige kort.. Og siden jeg bruker så lang tid på ett enkelt kort.. kommer jeg alltid til kort.. :o) Vakre papirer og Flott bruk av dies og tekster..
    Stilige ble de! :o)

    SvarSlett
  9. Rigtig fine enkelte kort.

    SvarSlett
  10. 3 enkle ble også kjempefine Kjersti! Skjønner hva du mener...ikke lett når man elsker blomster og masse stæsj:-)

    Ha en fin fin fridag og god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  11. Er ikke lett å lage enkle kort, når en ikke pleier å lage det. Men disse ble jo kjempefine:)
    Ønsker deg en fin torsdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  12. Du lager så mange knallfine guttekort og de her var neimen ingen unntak gitt..... :)
    Stilige alle som en.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett