lørdag 4. mai 2013

Fargeutfordring

Hei og god helg !
Tusen takk for de fine kommentarene fra dere :)
Glemte å skrive i forrige innlegg at kortet er laget utfra en tidligere skisse hos Sketchy Colors.
Æres den som æres bør !
 
I dag har jeg kort i oransje og krem å vise.
Det er nemlig fargeutfordringen hos Sketchy Colors denne uken.
Kortene mine har en tendens til å bli rosa eller blå,så da er en fargeutfordring
en ypperlig mulighet til litt forandring :)
 
Papirene som er brukt er fra Pion, My Minds Eye og BoBunny.
Jeg puttler no på med disse nye copicene mine og har fargelagt motivet fra Saturated Canary med de.
Hjørnediesen er fra Magnolia og kantpunch fra Fiskars. 
Ellers er kortet pyntet med knapper,blomster,hjerter og Liquid pearls.
 
 
med dette kortet.
 
Ønsker dere en strålandes lørdag .
Klemmer fra Kjersti :)

 


18 kommentarer:

  1. Ååå så herlig. Elsker fargen. Og i regnværet her hos meg, kan man jo ikke annet enn å bli glad.
    Ønsker deg en fin helg. Klem :o)

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort Kjersti, herlige farger og så fint motiv! Enig med Gro - det er et regnværskort å bli glad av:)
    God helg!
    Klem fra KJersti:)

    SvarSlett
  3. Super sød kort i friske farver, fin sammensætning
    Knus Bodil

    SvarSlett
  4. Kanonflott...så stiligt med diesen i hjørnene....herlige farger....klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Godt å bli utfordra på bruk av vanskelige/uvanlige farger :)

    SvarSlett
  6. Nydelig nydelig, Kjersti!! Så lekkert det blei!!
    Kjempeflott fargelegging og nydelig pyntet kort!!
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!!
    Stor klem og treffes plutselig en dag :)
    Jannhild

    SvarSlett
  7. Nyydelig, Kjersti. Lekre farger, og farginga er proff!
    God helg.
    Brita

    SvarSlett
  8. Du fikser jo fint å lage kort i andre farger enn rosa og blått :) Dette var helt nyydelig! Likte godt diesen du har brukt i hjørnene (minte meg på at den har jeg faktisk, men har aldri brukt den...)
    klem Unni

    SvarSlett
  9. Dette var veldig fint :) Har ikke vært glad i sterke farger før, men nå liker jeg å bruke sterkere farger på kortene mine :) Den hjørne diesen fra Magnolia er sååå fin :) *ønske* Ha en fin lørdags kveld :) Klem Rita

    SvarSlett
  10. This is so stunning.....superb coloring and showcasing of this lovely image! Wishing you a fabulous weekend!

    SvarSlett
  11. Lekkert kort ble det Kjersti!! Du mestrer disse fargene også med glans!!! Nydelige detaljer og den magnolia hjørnediesen står på ønskelista mi:-)

    God helg! Håper metereologene har rett at vi får 20 varmegrader til uka:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  12. Vakkert fargelagt motiv:) Nydelig kort.
    Ha en fin lørdag kveld:)
    Klemmer fra Trine.

    SvarSlett
  13. Herlighet så lekkert den farge komboen ble! Jeg er litt for rosa, blå duse farger selv.
    Også så jeg jo noe må ha, den hjørne diesen, hmmm ikke bra. Jeg som allerde har gått over budsjett takket være de nye pionarkene. Ønsker deg en kreativ helg videre.

    Klem Linda

    SvarSlett
  14. WOW!! So flott kort! Den jenta er berre kjempe flott! Nydelig fargelagt :)

    Takk for at du deltok hjå oss i Sketchy Colors denne veka.

    Klem frå Tine

    SvarSlett
  15. Lekkert kort, nydelig pyntet og flott den hjørnediesen.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  16. Lekkert kort, orange og krem var en flott kombo.
    Så nydelig fargelakt og med masse flott pynt.
    Gratulerer med toppn 4 hos sketchy colors.
    Klem Monica

    SvarSlett