søndag 26. mai 2013

Tiddly Ink bryllupskort

Hei og god søndag :)
Er såvidt kommt igang med bryllupskortene.
Dette motivet fra Tiddly Ink har jeg ønsket meg lenge,
så nå har jeg handlet mitt første digi motiv.
Kan jo det nå når jeg har copic tusjene...:)    Digger de .....
Siden jeg ikke har lært å fargelegge folder enda,ble kjolen så som så,men det får funke.
Papirene som er brukt er fra Inkido.
Swirlen (som jeg har delt i to ) er fra Joy Craft, Noor design.
 
 
med dette kortet.
 
Tusen takk for de fine kommentarene fra dere på forrige innlegg :)
 
Klemmer fra Kjersti :)


24 kommentarer:

  1. Wow, så herlig et bryllupskort! Jeg digger også dette digistemplet, har hatt det en god stund, og er absolutt min favoritt.

    SvarSlett
  2. Berre lekkert detta Kjersti...:)

    SvarSlett
  3. For et nydelig motiv. Rålekkert kort det der!

    Ha en nydelig søndagskveld!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Nydelig motiv. Rålekkert kort.
    Ha en fortsat fin søndag

    Klem Winnie

    SvarSlett
  5. Kjempe flott kort :) Flott fargelagt motiv :) Liker dette motivet godt jeg også :) klem Rita

    SvarSlett
  6. Nydelig bryllupskort, så fine farger og flott pynta.
    Lekkert motiv som jeg ikke har sett før, skjønner godt at du liker det. Synes fargeleggingen din ble flott jeg. Klem Monica

    SvarSlett
  7. I love this sweet image...priceless!!!!!! Superb coloring and outstanding design!!!

    SvarSlett
  8. Nydelig bryllupskort. Jeg syntes du er kjempeflink å fargelegge,og nydelig pyntet. Hilsen Siv Eilertsen

    SvarSlett
  9. Et nydelig, romantisk, herlig bryllupskort!
    klem Unni

    SvarSlett
  10. Et nydelig, lekkert bryllupskort! Med flott fargelegging.

    (Jeg synes faktisk denne folde-fargelegginga har tatt over litt for mye, men det er min mening. Alt blir så likt på en måte. Synes kjolen ble kjempefin akkurat som den er).

    SvarSlett
  11. Så kjempeflott du har farga på det fine motivet. Kjolen er lekker den .ja hele kortet er lekkert syns jeg. Klem synnøve

    SvarSlett
  12. Nydelig bryllupskort, lekre farger og pynting. Så fint med perlene som henger under blomstene.
    Nydelig fargelagt også, enig med henne over her, det kan bli for mye folder
    Klem Sissel

    SvarSlett
  13. Et nydelig kort i lekre farger♥. Og fargeleggingen din er såååå flott!!!!
    Motivet er kjempesøtt♥. Jeg har det også:) Min eldste datter skal gifte seg til høsten og da må jeg kanskje vurdere dette motivet;)

    Ønsker deg en fin uke♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett
  14. Nydelig fargelagt motiv. Nydelig kort også!

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  15. Et deilikat og nydelig bryllupskort:)
    Flott fargelagt motiv, og fint pyntet:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  16. Nydelig bryllupskort ig fine sarte farger og stemplet var jo bare vakkert,
    klem bente:)

    SvarSlett
  17. Nydelig bryllupskort. Du lager kjempeflotte kort med herlige og gjennomførte detaljer. Det er vel "høysesong" med bryllupskort for deg nå fremover. Kos deg med hobbyen. Alltid ekstra stas å få slike personlige kort - og ikke minst å gi dem også! :)

    Fin tirsdag videre!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  18. Åh.. jeg synes fargeleggingen av kjolen er nydelig.... Helt perfekt.. Å for et herlig motiv... Men jeg fargelegger med Distress.. Å skal prøve å holde meg til det.. så digi blir det smått med her i gården.. Ønskedrømmen er at den nye printeren bruker blekk som jeg kan male oppå.. Men det er .. ja en ønskedrøm... snufs..
    Herlige farger og Nydelig fargelegging.. Vakkert pyntet også! :o)

    SvarSlett
  19. Så vakkert kort Kjersti!! :) Fantastisk fargelegging!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden <3
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  20. Du leverer som vanlig et nyyyyydelig kort, du er bare så kjempe flink... Klem Yvonne....

    SvarSlett