lørdag 11. mai 2013

Bursdag i heimen :)

I dag fyller yngstegutten min 14 år.
Hipp Hurra for Mathias !!
For en gangs skyld har jeg vært tidlig ute med å lage kort.
Stempelet fra Kenny K er innkjøpt for anledningen.
Dette er veldig han :)
Motivet er fargelagt med copic og papirene er fra Maja design + en rest.
Metallskivene er en fra en dies og maten de er lagt på har jeg hermet etter Jannhild.
Ellers er kortet pyntet med charms,tau og bokstaver.
 
 
I alle år har guttene fått muffins,sang og presang på sengen.
De er visst ikke blitt for stor for dette enda.....:)
Det har jo selvfølgelig endret seg litt med årene , nå er det vi som sitter og venter på at de skal våkne...:)

 
I dag er det også 1 år siden jeg fallt,skamslo og skadet meg skikkelig.
For et år det har vært.....
Behandlinger,vurderinger,operasjon,trening.
Det går sakte fremover nå ,litt tilbake igjen ,opp og ned.....
men takk og lov for at jeg har hobbyer som gir meg massevis av glede.
Man må fokusere på det positive :)
Ønsker dere en fin fin helg :)
 
Klemmer fra Kjersti


18 kommentarer:

  1. Tillykke med din søn. Super herligt kort.

    SvarSlett
  2. Stilig bursdags kort til din sønn. Morsomt motiv, de har så mange flotte motiv Kenny K. Fint oppsett med flotte detaljer og farger, å så fint farget.
    Ha en fin bursdagsfeiring.
    Klem Monca

    SvarSlett
  3. Grattis med sønnen, og for et tøfft kort han har fått! Nei, man blir nok aldri for gammel til å bli skjemt bort litt på dagen sin ;)
    Godt å høre at det går fremover etter uhellet ditt.
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med dagen til Mathias.
    Et tøft kort du har laget til han, med et kult motiv, som har fått fine farger.
    Det må ha vært en forferdelig ulykke, du var igjenom.
    Men fint å høre at det går den rette veien.
    Ønsker deg en fin lørdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 14 åringen!!

    Kult kort du har laget!!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med yngstemannen sin bursdag idag!! Ha en koselig bursdagsfeiring!!
    Og kortet ditt ble kjempefiiiint!!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 14 åringen. Kjempe stiligt kort du har laget til han.så kult det motive. Flott pynta. God helg klem synnøve

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen i huset :)
    Knalltøft kort med kjempestilige detaljer og kult motiv!

    Håper dagen vart fin!
    Fortsatt god helg til deg.
    Klem, Jorill

    SvarSlett
  9. Nydelig kort og et herlig motiv til en 14 åring:)
    Stilig.

    Godt det går fremover med deg, og at du koser deg med å korte:) Kjenner meg igjen på det.
    Gratuler med sønnen og ha en fin søndag :)
    Klem Connie

    SvarSlett
  10. Stilig kort du har laget til gutten din, vet flere som kunne gått rett inn i dette motivet ;)

    Ha en fin søndag videre :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulasjon til sønnen;)) Kjempe fint kort Kjersti du er så kreativ....... Ønsker deg forsatt god bedring.. Fin dag videre. Klem fra yvonne.

    SvarSlett
  12. Tillykke til sønnen, - sej kort, fin sammensætning og farvevalg

    SvarSlett
  13. Dette kortet var bare så stilig, liket godt stempelet du hadde brukt.
    Flotte farger og oppsett:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  14. Kjempestilig kort til sønnen din! Herlig motiv, det passer nok til mange gutter i den alderen (og yngre og eldre :)
    Man blir aldri for gammel til å få kake og gave på senga når man fyller år :) Det er koselig med sånne tradisjoner :)
    Oi, har du vært så skadet!? Godt å høre at det går bedre og at du holder motet oppe! Fortsatt god bedring!
    klem Unni

    SvarSlett
  15. For en Herlig Tradisjon.! .. Og den tradisjonen kommer de nok ti å elske.. Om de tilfeldighvis er hjemme når de er voksne også... :o)
    Ante ikke at du har skadet deg tidligere... Au.... Håper virkelig at det går framover med deg.. Det er så demotiverende når ting stopper opp!.. Ønsker deg God Bedring Og jeg skjønner godt at hobbyen gir deg masse.. Elsker stæsjet mitt.. Og Gleder meg til hver gang jeg får tid til å sette meg ned..
    Å så må jeg tatte for alle de koselige kommentarene hos meg.. De setter jeg stoooor pris på.. Å prøver å alltid være innom tilbake.. Hjertelig Takk !!! Stor klem fra Nord! :o)

    SvarSlett
  16. Å så glemte jeg jo selfølgelig å kommentere kortet... :o)... Herlig motiv.. og jeg falt pladask for solbrillene... Såååå Kule! :o) Flott guttepynt Og Herlig blåfarge.... Tenker han ble fornøyd ja! :o)

    SvarSlett
  17. Skikkelig tøft kort! Stilig pynt og charms du har brukt. Veldig hyggelig at du har tatt turen innom bloggen min og lagt deg til som følger....og takk for hyggelig kommentar. :)
    Jeg vil gjerne være følger av din blogg også, du lager veldig mye lekkert. Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med vel overstått guttebursdag, kake på senga må til, vi driver med det her også.
    Kjempestilig kort du har lagd, passer som hånd i hanske til spilleglade gutter, solbrillene var skikkelig stilige.
    Håper du snart blir frisk igjen.
    Klem Sissel

    SvarSlett