mandag 13. mai 2013

Et jentekort

 
Hei og god mandag :)
Her kommer et grønnt kort igjen fra meg.
Det er laget utfra forrige ukes skisse hos Sketchy Colors
Jenten er et digimotiv som jeg har fått hos Jannhild.
Hun er fargelagt med copics.
Må bare få si at jeg ble veldig fornøyd med håret denne gangen,
det er litt verre med buksen. Klarer ikke alltid overgangene på fargene enda,
men det skal jobbes med.
Papirene er fra Bildmålarne.
Blondeservietten er dies fra Joy craft,hjørne fra QK og swirl fra Magnolia.
Ellers har jeg pyntet ed sløyfe,blomst,charms og perler.
 
 
Tusen takk for de fine kommentarene fra dere.
Det er så kjekkt at dere kommer innom bloggen.
 
Klemmer fra Kjersti :)
 


17 kommentarer:

  1. Så lekkert et kort! Super fargelegging, du kan være stolt ja:)
    Nydelig og pyntet, enkelt og delikat.
    Klem, Berit

    SvarSlett
  2. Sååå lekkert. Søtt motiv som var nydelig fargelakt. At du var fornøyd med håret har du all grunn til. Synes hele motivet var super lekkert jeg. Fine farger å flott pynt.
    Ha en fin dag.
    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og lekkert fargelagt.
    Dette kan du :)
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort, nydelig malt motiv.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  5. Kjempe flott Kjersti.... Du leverer gang på gang:-) klem

    SvarSlett
  6. For et herlig kort Kjersti, lekre farger og så flott fargelagt motiv!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  7. Hei Kjersti :-)
    Takk for besøket i bloggen min.. er så kos når du stikker innom.
    Jøss, så flink du er til å fargelegge. Det MÅ jeg lære meg.
    Digger bordkorta dine... hva har du brukt som hjul?

    Ha en super mandag.
    Klem, Lisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjulene er perler og " akslingen" er en coctailpinne :)

      Slett
  8. Slenger meg på alle de andre her jeg.
    Lekkert kort og nydelig fargelagt... :)

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort og håret er jo kjempe fint fargelagt :) Synes buksa også var fint fargelagt :) Klem Rita

    SvarSlett
  10. Nydelig kort. Håret kan du være fornøyd med, det var kjempeflott. Herlig farge både på hår og bukse.

    Klem :o)

    SvarSlett
  11. Nydeligt kort Kjersti...klemz

    SvarSlett
  12. Så nydelig kort!
    Og nydelig fargelegging :)

    Klem Jorill

    SvarSlett
  13. Råfint!!!nyydelig fargelegging!Dette kan du.

    Klem,Linda

    SvarSlett
  14. Veldig imponert!! Bare så fint! Tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet...Kjempefint!!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  15. Jeg synes både hår og bukser er fantastisk flott fargelagt! Herlig motiv og lekkert papir:)
    klem Unni

    SvarSlett
  16. Nøj - hvor er den sød, - fine detaljer
    Knus

    SvarSlett